Dne 17. června proběhlo slavnostní vyhlášení 21. ročníku programu “Volba spotřebitelů 2021 – Nejlepší novinka“, jehož cílem bylo ocenit nejúspěšnější inovace a novinky na českém trhu uvedené od ledna 2020 do května 2021. Vítězné produkty vzešly z exkluzivního výzkumu na reprezentativním vzorku čtyř tisíc respondentů, který provedla agentura Nielsen.

Logo Volba spotebitel 2021

U spotřebitelů jsme zabodovali kategorii dětských příkrmů naše nové maso-zeleninové příkrmy Hamánek.

„Ocenění od spotřebitelů je pro nás vždy velkou motivací. I v nelehké době pandemie koronaviru jsme dokázali pokračovat v inovacích našich výrobků a plnit nové požadavky spotřebitelů. Za výhrou stojí značné úsilí mnoha kolegů z různých oddělení, za což jim patří velké díky,“ říká Michal Panocha, ředitel marketingového oddělení. Organizátor soutěže společnost Atoz také v letošním roce podpoří vítězné výrobky v TV, outdooru, tištěných/on-line médiích, obchodních centrech a městské hromadné dopravě.